Bewegend leren is één van de belangrijkste speerpunten
om beelddenkers beter te laten leren.

 

Download de beweegbingo of maak direct een kennismakingsafspraak

Online trainers-programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’

Waarom jij écht meer zou moeten weten over beelddenken!

Denk jij dat beelddenkers alleen in beelden denken en dat er verder niets anders is vergeleken met taaldenkers? Nou, dan heb je het mis. Beelddenkers zijn fantastisch!

Met het online trainers programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’ leer jij hoe je beelddenkers, maar ook kinderen met dyslexie en hoogbegaafde leerlingen beter kunt begeleiden in jouw praktijk.

Wil jij deze kinderen leren hoe zij enorme sprongen kunnen maken in hun leerontwikkeling én ze meer zelfvertrouwen geven in maar 8 sessies?

Ja, ik wil een fantastische beelddenk-trainer worden!


Het online trainers-programma heeft…

  • GEEN tijdslimiet (toegang zolang het programma bestaat)
  • GEEN wachttijd (je krijgt direct toegang tot alle lessen en je kunt het zo vaak terugkijken als je wilt)
  • GEEN reistijd (studeren waar en wanneer jij wilt)
  • GEEN extra kosten (alleen voor werkboeken en/of licenties, die kun je doorberekenen aan je klant)
  • GEEN urenlange studie (je kunt na een paar lessen direct het geleerde in praktijk brengen)
  • GEEN uitzoekwerk (door de kant-en-klare lessen)

Deze trainers zijn je voorgegaan om beelddenkers te helpen

Klik hier voor een overzicht van alle trainers

Agnes Wiersma – kindercoach Bijzonder Presteren

Ik heb eerst een webinar van Marije gevolgd en hoewel ik dat wel heel interessant vond, twijfelde ik toch nog wat om de training (online trainers-programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’) te volgen….
Ik ben zelf een beelddenker en onze dochter ook, dus het was voor mij alles behalve onbekend zeg maar.
Maar nog eens goed nagedacht en eigenlijk kun je van iedereen weer wat (bij-) leren!
Dus tóch opgegeven en geen moment spijt gehad!
Veel dingen herkende ik al wel, maar door Marije haar lessen en óók de gezamenlijke overleg-momenten met de anderen die de training ook volgden, krijg je toch weer een andere kijk erop en nieuwe ideeën.
Daarnaast is het erg fijn dat je altijd je vragen kunt stellen en al heel snel ook nog antwoord krijgt.
Online is totaal geen belemmering!
Ik raad deze training dan ook zeker aan!

Marjon Smits – specialist hoogbegaafdheid
Praktijk JongGeleerd, Asten

Veel van mijn cliënten zijn beelddenkers. Naast het coachen op executieve vaardigheden en het inzetten op acceptatie en commitment, wilde ik ze ook heel graag kunnen helpen bij het anders aanleren van cognitieve vaardigheden. Cognitieve vaardigheden die voor beelddenkers echt een andere aanpak vereisen dan die meestal op school wordt gebruikt.

Ik heb er bewust voor gekozen om bij Tureluurs Educatie een training te volgen. De kennis over en eisen van het huidige onderwijssysteem, het volledig uitgewerkte en direct inzetbare concept en het eigen tempo waarop je de training kunt doorlopen gaven bij mij de doorslag.

Ben inmiddels halfweg de training. Later deze week staat het coachingsgesprek gepland. Ik heb nog enkele vragen waarna ik graag al aan de slag wil gaan met mijn cliënten om het geleerde in de praktijk toe te gaan passen. Ik kan haast niet wachten!

Kijk hier voor meer reviews over Tureluurs Educatie


Herken je dit?

  • Mijn leerling heeft moeite met automatiseren
  • Mijn leerling heeft moeite om een potlood vast te houden of een slecht handschrift
  • Je verwacht meer van je leerling dan dat de resultaten laten zien
  • Je leerling wiebelt veel
  • Het lezen blijft maar onder het niveau
  • Mijn leerling kan de spellingregels niet toepassen
  • Het klokkijken blijft een probleem
  • Het lukt mijn leerling niet goed te vertellen hoe hij aan het antwoord komt

klokkijken - plaatje uit de test van 'beelddenkers zijn fantastisch'

Het zou zomaar kunnen dat jouw leerling een beelddenker is. Alle hulp die jij biedt, sluit niet altijd aan bij de leerstijl van deze leerling. Je boekt wel vooruitgang, maar wanneer jij weet hoe jij deze leerling nog beter kan helpen, zul je meer resultaat zien!

 

Ja, ik wil mijn leerling nog beter kunnen helpen


puzzelen - plaatje uit de test van 'beelddenkers zijn fantastisch'Beelddenkers zijn fantastisch!

Behalve dat beelddenkers tegen een aantal dingen aanlopen, is het ook echt fantastisch om een beelddenker te zijn.

  • Beelddenkers hebben veel fantasie = fantastisch!
  • Zo ben je heel gevoelig en kun je mensen goed aanvoelen.
  • Je bent vaak creatief. Dit kan met je handen zijn, dat je mooie kunstwerken kunt tekenen of iets moois kan bouwen, maar je kunt ook creatief zijn in oplossingen bedenken. Je kunt op wel honderd verschillende manieren Rome bereiken!
  • Je bent heel goed in onthouden. Zo weet je nog welke jurk je moeder aanhad een aantal verjaardagen terug of zie je de weg nog precies voor je die je vroeger fietste naar school.
  • Je bent goed in puzzelen en/of woordspelletjes.
  • Je ziet snel overeenkomsten.
  • Als je in een ruimte bent, heb je snel het overzicht.

Het online programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’ biedt een volledige training om de beelddenker bij jou in je praktijk te kunnen begeleiden.

En hoe fijn is het dat je de training kunt volgen waar en wanneer jij dat wilt! Je kunt de instructielessen terugkijken wanneer dat nodig is en werkbladen printen zoveel als je nodig hebt. Hoe ideaal is dat? Een compleet werkboek kun je ook bestellen, wel zo handig en professioneel. De kosten kun je doorberekenen aan de klant.

Het zijn kant-en-klare lessen die je direct kunt inzetten met je leerlingen, maar je hebt ook de vrijheid om er je eigen draai aan te geven. Het moet bij jouw manier passen.

De belangrijkste sessies, die je het meest inzet tijdens de begeleiding met leerlingen, vind je in het Basis programma. Je krijgt dan de algemene lessen + de basislessen. Wil je ook bovenbouwleerlingen verder begeleiden, dan kun je kiezen voor het Extra programma met de bovenbouwlessen erbij én met nog meer extra’s. Kijk snel verder.

algemene lessen

Algemeen

  • Wat is beelddenken?
  • Vergelijken
  • Signaleren
  • Beelddenker of …?
  • Tips
  • Bewegend leren
  • Hoofd opruimen
  • Hoe ziet een sessie eruit?

basislessen

Basis

  • Spelling
  • Technisch lezen
  • Automatiseren t/m 20
  • Rekenen tafels
  • Begrijpend lezen
  • Klokkijken
  • Redactiesommen

bovenbouwlessen

Bovenbouw

  • Metriek stelsel
  • Breuken
  • Procenten
  • Cijferend rekenen
  • Redactiesommen
  • Werkwoordspelling
  • Begrijpend lezen
  • Zinsontleden
  • Woordbenoemen
  • Topografie
  • Cito toetsen

Er is ook een online ouder- & kindpagina. Een pagina waar ouders instructiefilmpjes kunnen inzien en tips krijgen om te oefenen met hun kind. En kinderen kunnen nog meer leren over beelddenken met de 7 lessen. 

Ik weet het al, ik wil de training ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’ volgen!

Ik wil liever eerst een (video)belafspraak met jou


Annika Boere – Juf & Co

We waren op zoek naar een goede cursus beelddenken die we online samen konden doen en bij Tureluurs educatie was dat het geval. Je kan de online cursus volgen op het tijdstip dat jou het beste uitkomt. Heel prettig is de duidelijke uitleg m.b.v. filmpjes die je steeds terug kan kijken. Ook bestaat de cursus uit een duidelijke intake sessie waardoor je erachter kan komen of het kind een beelddenker is of niet en of de cursus bij hem/haar past. Verschillende testen zoals plaatjestest, ogentest, signaleringslijsten etc. bevestigen al snel jouw vermoeden. In de handleiding vind je ook veel tips en ideeën wat je tijdens je lessen allemaal kan doen. Zo heeft Marije een eigen pinterest en yurls pagina met heel veel les ideeën.

Ook zijn we heel blij met de training: “ je brein als computer” die spelenderwijs de executieve functies traint. Echt een aanrader!

Andere cursisten

De informatie is duidelijk en praktisch.

De oefenbladen en spelletjes van de cursus helpen mij goed en de kids vinden het leuk!

Het is overzichtelijk en duidelijke opzet met een filmpje, tekst, handleiding en bladen voor het werkboek. De opdrachten zijn ook leuk en afwisselend.

Kijk hier voor meer reviews over Tureluurs Educatie


Toen ik juf was…

Ik zag veel leerlingen in mijn klas, vroeger toen ik voor de klas stond, die veel moeite hadden met spelling en automatiseren.

Zo had mijn leerling Ivo, die echt goed scoorde bij rekenen en hele goede ideeën had bij projecten, heel erg veel moeite met spelling. Wanneer hij oefende met BLOON (een programma waar je het woord kort ziet en dan moet je het woord typen) maakte hij helemaal geen fouten, maar bij het dictee ging het helemaal fout. Ik snapte er niets van. Zo had Ivo ook moeite om verhalen in de goede volgorde te vertellen of zocht hij vaak naar woorden.

Ook Anouk had moeite met spelling, maar ook met de tafels. Zij had dyslexie en kreeg elke week een uur begeleiding om de spellingsregels te leren, daarnaast moest zij ook élke dag 1 uur thuis oefenen. En wat bleek tijdens de tussenevaluatie, ze was na 5 maanden, maar 1 maand gegroeid in niveau… Wat een werk en frustratie voor Anouk, met zo weinig resultaat.

automatiseren - plaatje uit de test van 'beelddenkers zijn fantastisch'Ik ben zelf een beelddenker

Maar ook ikzelf had moeite met tafels en sommen t/m 20, zo bleek nadat ik de training over Beelddenken had gedaan. En dan bedoel ik niet vroeger, maar nu nog steeds! Ik reken de makkelijke sommen ook nog uit. Dus ik weet niet wat 7+8 is, maar ik reken (heel snel in mijn hoofd) 7+3+5 uit. En de tafels… wanneer de leerlingen in mijn klas bij mijn bureau de tafels kwamen opzeggen, had ik altijd de tafel op papier voor mijn neus. Ik dacht omdat het dan handiger was om het ‘na te kijken’, maar eigenlijk gingen die leerlingen dan te snel voor mij…Ik moest het voor me zien en had moeite om het alleen te horen.

Met de kennis die ik heb opgedaan afgelopen jaren en mijn ervaringen van vroeger als kind, nu als volwassen beelddenker, moeder van twee beelddenkers en de begeleiding aan beelddenkers in mijn praktijk, wil ik zoveel mogelijk beelddenkers helpen. Dat kan ik niet alleen, dus ik hoop dat ik jou mag leren wat ik weet en dat we samen heel veel kinderen gelukkig gaan maken, omdat ze weten hoe ze beter kunnen leren.

En jij kan dat leren in je eigen tempo, gewoon thuis wanneer jij dat wilt.

Ja, ik ga jou helpen om nog meer beelddenkers te leren leren!


Wat zeggen anderen over de begeleiding die ik geef aan beelddenkers

Judith, kindercoach bij JuCoach, over de individuele training Basis Beelddenken:

Hele fijne individuele training. Ik was op zoek naar concrete voorbeelden en oefeningen naast de theorie. Marije heeft dit heel duidelijk allemaal in haar training verwerkt. Ik kan er nu in de praktijk mee aan de slag. Ga zo door!

Kim:

Met de hulp van Marije heeft onze dochter, beelddenker in groep 5, enorme stappen gemaakt. Ineens viel het kwartje: keersommen maken ging veel sneller, en deelsommen waren ineens “appeltje eitje mam”.
Van een 4,5 in een half jaar tijd naar een 7 en een 8 voor spelling en rekenen, top!
Marije laat inzien hoe anders haar hersenen werken, en wat de valkuilen van de traditionele uitleg in de klas zijn, bij bv begrijpend lezen. Ook wij kunnen haar nu beter begeleiden.

Annemiek:

Onze zoon van 9, eind groep 5, heeft met heel veel plezier de online sessies met Marije gevolgd. En het was bijzonder en inspirerend om te zien dat er ineens een wereld voor hem openging. Veel dingen, die hij eerst moeilijk vond en waar hij het liefst met een boog omheen liep, werden ineens veel duidelijker voor hem. Klokkijken, analoog en digitaal, leek wel abracadabra voor hem, maar door de sessies met Marije is hij de logica gaan zien.
Ook de tafels hebben we voorheen eindeloos geoefend, maar het leek alsof de tafels nooit in zijn lange termijn geheugen kwamen. Steeds na een toets zakten ze weer weg. Marije leerde hem nieuwe manieren van oefenen, vooral ook veel bewegen erbij en dat hielp.
En misschien nog wel het fijnste voor hem, hij leerde in de sessies wat een beelddenker eigenlijk is en kreeg daardoor meer zelfvertrouwen op school. Marije besteedt in haar sessies veel aandacht aan de talenten van kinderen en aan het uitleggen van hoe leren eigenlijk werkt.

Ik wil graag meer referenties lezen

Online leren over beelddenken?

Om jouw leerling met beelddenken te kunnen begeleiden, heb je veel kennis nodig. Er is veel op internet te vinden, maar waar begin je en hoe zorg je ervoor dat het geen chaos wordt (in je hoofd) en dat je structuur krijgt? Ook zijn er boeken over beelddenken te vinden, maar die geven vooral informatie over beelddenken. Welke instructie jij kan geven aan je leerling staat daar niet in.

Wil jij stap voor stap meegenomen worden in de wereld van het Beelddenken? Waar ik je in 15 basislessen ga leren hoe jij de beelddenkers kan herkennen en hoe jij ze kan helpen in je eigen praktijk met de 7 meest inzetbare sessies? Ik vertel je alles wat je moet weten, in behapbare, overzichtelijke lessen. Én ik geef je praktische handvatten die jij direct de volgende dag kunt uitvoeren.

Computer met de online omgeving 'beelddenkers zijn fantastisch'

Introductie lessen ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’

Wil je liever eerst eens kijken wat zo’n les nu inhoud? Dat kan nu voor een kleine prijs!

Ik wil eerst een paar introductie-lessen volgen


Het programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch’ is…

… WEL voor jou als…

  • Je nog niet veel weet over beelddenken
  • Je heel veel wilt weten over beelddenken
  • Jij de leerlingen in je praktijk beter wilt helpen
  • Je aan het oriënteren bent om een eigen praktijk te starten en kennis wilt opdoen
  • Je gemotiveerd bent om zelfstandig aan de slag te gaan
  • Je individueel met kinderen wilt werken in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar
  • Je kinderen 1-op-1 begeleidt, je bent dus coach, rt-er, ib-er, logopedist, orthopedagoog of kindertherapeut.

Ja, ik doe mee!

… NIET voor jou als…

  • Je niet voor de 100% gemotiveerd bent om er voor te gaan
  • Je voor de klas staat en geen tijd hebt voor 1-op-1 coaching
  • Je geen tijd vrij maakt om hiermee aan de slag te gaan
  • Je niet met kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 wilt werken

Geen knop nodig…
Het is zonde om je geld hieraan uit te geven.


Online training ‘Je brein als computer’

Je brein als computer metafoor

‘Je brein als computer’ is een online training voor kinderen om de executieve functies te trainen. Een training gemaakt voor kinderen om met een trainer of ouder te kunnen volgen. Deze training is ook voor jou als trainer als je instapt bij het EXTRA programma. De executieve functies zijn vaak minder ontwikkeld bij de beelddenker en heeft vaak extra aandacht nodig naast de begeleiding van de leervakken.

Zonder goede executieve functies kan een leerling zijn intelligentie, ook al is deze van hoog niveau, niet optimaal inzetten. Zo kan de leerling instructie missen, omdat hij of zij nog aan het schakelen is naar het andere vak. Of krijgt de leerling zijn werk niet af, omdat de planning te wensen over laat. Zonde natuurlijk.

De online training is geschreven voor kinderen, zodat je ouders deze training ook zelf kunnen gaan starten (met minimaal 2 sessies met een trainer). In de training staat de computer centraal. De verschillende onderdelen van de computer vertaalt de executieve functies voor het kind in begrijpelijke taal. Elke les bevat uitleg, oefeningen, werkbladen en een weekopdracht.


Extra programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’

Kies je voor het EXTRA programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’, dan krijg je naast de algemene lessen en de basislessen:

bovenbouwlessen

De bovenbouw instructie-lessen. Zo heb je een compleet inzetbare training om de bovenbouwleerlingen verder te kunnen helpen met o.a. woordbenoemen, werkwoordspelling en cijferend rekenen.

facebookgroep

Toegang tot de besloten facebookgroep met alle deelnemers. Zo kun je contacten leggen, overleggen, vragen stellen aan mij of aan de andere deelnemers en heb je een stok achter de deur om met de lessen aan de slag te gaan.

werkboeken

Eén werkboeken naar keuze (basis of bovenbouw) met alle werkbladen voor de leerling. Bijbestellen kan altijd. Wel zo professioneel en handig zo’n werkboek. De basis-deelnemers kunnen het basis-werkboek uiteraard ook bestellen.

werkoverlegmomenten

Er zijn een aantal werkoverleg momenten. We komen dan een aantal keer online bij elkaar via ZOOM, je kunt sparren met andere collega’s, je vragen stellen over leerlingen die je begeleidt of over de lessen uit de training.

ouderomgeving

Er is ook een pagina voor ouders en kinderen. Ouders krijgen een inlogcode voor de online instructie-lessen met video’s van de instructies die jij aan hun kind hebt gegeven en verder staan er links naar oefensites en tips per sessie. Voor de kinderen zijn er ook lessen om meer te leren over beelddenken en een huiswerkoverzicht om thuis makkelijk en leuk te kunnen oefenen.

Je brein als computer

Hét online programma over Executieve functies voor kinderen, ‘Je brein als computer’. Een programma dat kinderen online kunnen volgen met begeleiding van een trainer en/of ouders. Als trainer van het EXTRA programma heb je ook toegang tot deze lessen.


Wat krijg je bij het online programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’?

Basis programma EXTRA programma
v 9 algemene lessen over beelddenken v
v 7 basis instructie- lessen v
x 11 bovenbouw instructie-lessen v
v 30 minuten coachingssessie
via ZOOM voor een rondleiding door het programma
v
x 1 werkboek naar keuze v
x toegang tot de besloten facebookgroep met alle EXTRA deelnemers v
x 4 werkoverlegmomenten per jaar via ZOOM v
x  Online programma ‘Je brein als computer’ v
x 4 licenties voor de ouder/kind pagina
of ‘Je brein als computer’
v
v 1 jaar toegang tot het programma (BASIS) x
x levenslang toegang* (EXTRA) v

€295,-

Jouw investering

€695,-


Jouw investering in het online programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’

Prijzen zijn exclusief BTW.

Ga je alleen voor de BASIS dan betaal je €295,- (je hebt 1 jaar toegang tot het programma)
Ga je voor het EXTRA programma dan betaal je €695,-  (je hebt levenslang toegang* tot het programma)

Beginnen met het basispakket, maar heb je spijt? Dan kun je het gewoon upgraden naar het EXTRA programma en betaal je het verschil bij!

Bij aanvang van het programma maken we een afspraak binnen 3 weken voor een online rondleiding in het programma.

Ik ga het gewoon doen!

* zolang het programma bestaat, maar minimaal 1 jaar (zie algemene voorwaarden)


Je bent er nog steeds!

Dat betekent dat je interesse hebt in het programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’, maar misschien heb je ook nog twijfels, want er waren genoeg mogelijkheden om je al aan te melden.

Heb je nog vragen over het online trainers-programma ‘Beelddenkers zijn fantastisch!’?

Misschien zit jouw vraag hier bij?

  • Ik wil je eerst beter leren kennen, zodat ik weet welke waarde je geeft in je online training.
    • Ja, dat snap ik heel goed. Er zijn 3 opties.
  1. We kunnen een video-call afspraak maken, zodat je je vragen direct aan mij kunt stellen en ik kan je een inkijkje geven in de online omgeving.
  2. Je kunt de challenge week volgen in de eerste week van april of oktober. Je kunt je hier inschrijven voor de challenge week.
  3. Of je gaat lekker zelf aan de slag met 4 introductie-lessen voor een klein bedrag. Kijk in de webshop voor meer informatie.
  • Kan ik ook in termijnen betalen?
    • Dat kan niet automatisch. Wil je een betalingsregeling treffen, dan kun je contact met mij opnemen. Je zou in 2 of 4 termijnen kunnen betalen, maar ik denk graag mee in iedere situatie.
  • Is de training volledig online?
    • Het is inderdaad een online training. Wanneer je in de webshop de training besteld en betaald hebt, kun je je direct aanmelden en starten. Je kunt het programma in eigen tempo doorlopen. Na je aanmelding zal ik contact met je opnemen, zodat we een afspraak kunnen maken waarbij ik je ook nog even wegwijs maak en op weg help. Maar je kunt dan zeker al beginnen voor de afspraak.
  • Hoeveel tijd gaat er ongeveer in zitten?
    • Je zult gemiddeld een half uur per les bezig zijn. Er zijn 9 algemene lessen, 7 basislessen en 11 bovenbouwlessen (de laatste alleen als je je aanmeldt voor het EXTRA programma). Ik adviseer altijd om de basis- en bovenbouwlessen 1-voor-1 door te nemen en dan direct het geleerde in praktijk te brengen. Dus je neemt bijv de les sommen t/m 20 door en gaat deze in de week daarna met een (aantal) leerling(en) doorlopen.
  • Wanneer kan ik beginnen?
    • Wanneer je in de webshop de training besteld en betaald hebt, kun je je direct aanmelden en starten. Je kunt het programma in eigen tempo doorlopen. Na je aanmelding zal ik contact met je opnemen, zodat we een afspraak kunnen maken waarbij ik je ook nog even wegwijs maak en op weg help. Maar je kunt dan zeker al beginnen voor de afspraak.
  • Is de BASIS training genoeg voor mij?
    • Je kunt inderdaad al heel veel doen met de basislessen. Alleen heb je dan geen levenslang toegang, maar 1 jaar. Met het EXTRA programma heb je wel levenslang toegang. Met het EXTRA programma heb je ook toegang tot het programma ‘Je brein als computer’, deze bied ik niet los aan. En natuurlijk nog de andere extra’s, zoals de 11 lessen van de bovenbouw, een werkboek, licenties voor de ouderomgeving en aansluiten bij de werkoverlegmomenten met mij en andere trainers.
      Besluit je toch alleen de BASIS training te starten, dan kun je tijdens het jaar BASIS upgraden naar EXTRA, dan betaal je het verschil bij. De prijzen van dat moment zijn dan van toepassing.
      Dus… het is wat jij nodig denkt te hebben.

Verder…

  • Ik ben leerkracht, maar ik wil wel graag meer weten over beelddenken, kan ik dan aan dit online programma deelnemen?
    • Dat zou ik niet aanraden, je moet je realiseren dat beelddenkers 1-op-1 instructie nodig hebben. Wanneer ze deze instructie hebben gehad, hebben ze ook 1-op-1 inoefening nodig. Als leerkracht heb je meer aan de training voor leerkrachten. Daarin kan ik je beter begeleiden hoe je, zonder je hele lesplan om te gooien, de beelddenkers in jouw klas kunt begeleiden. Kijk hier voor meer informatie over de training ‘Beelddenkers in de klas’.
      Deze training kan in de praktijk in Cothen of online plaatsvinden. Neem contact op voor de mogelijkheden.
    • Voor de RT-er of IB-er bij jou op school zou het online programma bijvoorbeeld wel weer zinvol zijn.
  • Ik ben zelf een taaldenker, kan ik dan wel kinderen begeleiden die beelddenker zijn?
    • Zeker! Je hoeft zelf geen beelddenker te zijn om het te kunnen snappen. Ik vertel je alle kenmerken en signalen van de beelddenkers, dus dat komt vast goed.
  • Ik begeleid (ook) kinderen op de middelbare school die wellicht beelddenker zijn, heb ik dan wat aan dit programma?
    • Als je je alleen richt op middelbare scholieren, dan is dit programma niet voor jou. Maar wanneer je leerlingen al op de basisschool kan helpen, ben je een aantal problemen voor! Dus wellicht kun je je doelgroep gaan uitbreiden?! Voor beelddenkende middelbare scholieren heb ik een planagenda ontworpen. Hiermee kun je deze leerlingen begeleiden op de middelbare school, hier staan namelijk ook tips en leerstrategieën in.
  • Kan ik een rekening ontvangen zodat ik de training kan declareren? 
    • Je krijgt na aankoop een BTW factuur via de mail, deze kun je bij de belasting indienen. Wil je het declareren en moet er een andere naam/adres op de factuur staan, dan kun je dat doorgeven.
  • Krijg je er ook uren voor in je lerarenregister bijvoorbeeld?
    • Ik ben niet aangemeld bij het lerarenregister oid. Dus helaas krijg je hier geen uren voor.
  • Krijg je een certificaat?
    • Je krijgt een certificaat (maar geen officiële) nadat je een toets hebt gemaakt. Deze kun je aanvragen wanneer jij daar klaar voor ben. Dan kom je ook op de website te staan als officiële fantastische beelddenktrainer.
  • Kan je ook meer licenties aanvragen?
    • Je kunt licenties kopen voor de ouderpagina en ‘je brein als computer’ wanneer je een training gaat doen met kinderen. In de online omgeving staat de prijs om het aan te schaffen en de prijsafspraak die je mag rekenen naar je klant. Je krijgt er 4 gratis bij aanvang van de training.
  • Kan je ook meer werkboeken aanvragen?
    • Zeker. Ik vind het zelf altijd fijn om met een werkboek te werken. Je kunt alle bladen los printen vanuit de online omgeving, maar de kosten van het werkboek kun je bijvoorbeeld ook doorberekenen in een pakketprijs naar ouders toe.

Heb je nog steeds vragen?

Maak dan een (video)belafspraak, dit gesprek is kosteloos en vrijblijvend. Je zit nergens aan vast.

(video)belafspraak plannen Nee joh, ik weet het al, ik doe gewoon mee!